Sunday, December 21, 2008

Perkahwinan Pak Cik Aku

Pak Cik ku yang ke-4 dalam adik beradik ayah aku dah kahwin baru-baru ni. 22 November nikah, esoknya pulak bersanding. Wah cantiknya, hensemnya pasangan mempelai tu. Tapi sayangnya, time kitorang bergambar ngan pasangan pengantin masa tu jugak lah habis bateri kamera.. Huhuhu.. Bagus kan.. Masya-Allah.... Tengoklah gambar ni.. Ada jugak tau gambar sepupu aku.. Tengok dan comment lah.. Ada jugak gambar bpak aku merenjis bunga mawar.. Alah apa nama dia tu.. Tak tahu lah..

Ha.. Lagu kat bawah ni aku tujukan kepada pak cik aku. Harap pak cik bacalah..

Hijjaz-Selamat Pengantin Baru

Bila dua hati dah terjalin
Selamatlah pengantin kami doakan
Moga redha allah bersinar selalu
Tanda bermula bahtera hidup

Dalam melayari bahtera rumahtangga
Ada masa tenang dan masa gelisah
Jangan nafsu diikut melulu
Sabar dan kemaafan itu perlu

Beginilah resam manusia
Tak lari dari ketentuan ilahi
Suami ketua isteri pembantu
Menongkah hidup saling berpadu
Susah dan senang hadapi bersama
Moga kekal keanak cucu
Moga kekal hingga ke syurga





No comments:

Post a Comment