Monday, December 29, 2008

Alhamdulillah

Alhamdulillah...Alhamdulillah hi Rabbil A'lamiiin..

Bersyukur ke hadrat Ilahi, kerana kakak saya dapat 8A P.M.R, (kali pertama dia dapat), sebab P.M.R ni seumur hidup sekali je. Apa iktibarnya daripada 8A P.M.R kakak saya ni, saya pun tumpang happy, and rasa macam termotivasi utk dapat 8A. Itu satu berita baik, lagi satu, sekolah tempat aku tuntut ilmu pun dah pecah rekod sejak awal penubuhannya. Tahun ni, 5 orang pelajar telah mendapat 8A P.M.R. Sekolah ni pun, sekolah bukan lah maju sangat kalau nak banding ngan sekolah kat bandar. Satu lagi, meskipun sekolah ni jauh sikit, tapi ni lah buktinya bahawa sekolah ni pun boleh jadi cemerlang. Siapa orang yang 8 A tu, hmm... antaranya:

-Henry B. Nosi
-Nazaratul Atikah bt. Taslim (my kakak)
-Mohd. Aswan B. Tagilling

Dah masuk tahun baru dah ni (Tahun Baru Hijrah), aku pun nak update azam akulah, nak belajar kerana Allah, dan mendapatkan keputusan yang tercemerlang boleh aku buat dalam hidup ku...yang secara tidak langsung menggembirakan ibu bapa, keluarga dan guru-guru.

1 comment:

  1. Alhamdulillah..akak tumpang gembira jugak..tahun depan korang pecahkanlah rekod pmR lagi..jgn jtuhkan..provekan JP bukan skolah yg mundur dr segi akademiknya..fauzi pun butlah sejarah mcm kak fauzi..8A..akak doakan fauzi berjaya..tengok azam pun dah confident..

    ReplyDelete